26. des. 2010

Januar

Kinderegg:
Del 1. Hva strikkes
Månedstema tema "Huttetu så kaldt det er, jeg fryser på mine tær" - altså sokker eller noe annet til ens tær. Ufo gjøres ferdig eller rekkes opp. Egoprosjektet kun til deg selv.

Del 2 - Bruk litt lagergarn også. Da blir man slankere etterhvert.

Del 3 - Bruk prosjektet i andre alonger - man kan jo slå flere fluer i en smekk
-------------------------------------------------------------------------------------
Her skal jeg i del 1 gjøre ferdig et par herresokker i raggegarn. Jeg mangler sokk nr 2. Også skal jeg lage lommetøfler til meg selv i dobbel tynn alpakka, som blir lagergarn under del 2. Og barnesokker fra nøstebarnboken faller inn under del 3. :)


Nøstebarn:

- barnesokker
- dukke/bamsetøy fra Brukt & Nytt
- bestefartrøye med pippistriper

Litt nøstebarn i desember også.
Rillestrikkete votter i str 4år og dame og veksejakke til dukke. Barnevottene og veksejakken er strikket i hifa 2 og de røde vottene i østlandsgarn, alt på pinne 4.












Ingen bønn:

Har desverre ingen startvekt, så her vil det komme antall gram etterhvert. Dessuten er januar "påfyllingsmåned" for garn du må ha for å ferdigstille fremtidige prosjekter etc.

Tror jeg må si at desember også er påfyllingsmåned, for disse skattene ble plutselig mine etter at jeg dumpet innom en garnbutikk på Steinkjer amfi...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar